Vrijwilligers gezocht voor Wattan Festival in Zwijndrecht!

Ben jij enthousiast, energiek en heb je zin om deel uit te maken van een geweldig evenement? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Op 7 september vindt het Wattan Festival plaats in Zwijndrecht en we kunnen jouw hulp goed gebruiken.

We zoeken enthousiaste vrijwilligers voor de volgende taken:

- Barpersoneel: Help mee achter de bar en zorg ervoor dat onze bezoekers kunnen genieten van een verfrissend drankje.
- Op- en afbouwteam: Steek je handen uit de mouwen en help mee met het opbouwen en afbreken van het festivalterrein.

Wat bieden wij jou?
- Een unieke ervaring achter de schermen van een festival.
- Gezellige werksfeer met een leuk team.
- Gratis toegang tot het festival.
- Eten en drinken tijdens je dienst.

Dus... Wil jij je ook inzetten voor de jongeren in Zwijndrecht en omgeving? Wil je mee werken als vrijwilliger op het Wattan Festival of misschien wel met het organiseren? Stuur dan een mail naar info@stichtingjez.nl en kom ons team van vrijwilligers versterken!

Ook voor tips, suggesties en vragen is onze mailbox geopend! Stuur ons gerust een mailtje.

Want eerlijk is eerlijk...er is hier niks te beleven.